ΕΚΔΡΟΜΕΣ

Δράμα, 20 Αυγούστου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Πενθήμερη Εκδρομή της Τ.Δ. Δράμας στη Βαρκελώνη Ισπανίας»
   Η Τοπική Διοίκηση Δράμας (I.P.A.) πραγματοποίησε πενθήμερη ψυχαγωγική εκδρομή στη Βαρκελώνη Ισπανίας τον περασμένο Μάρτιο, με τη συμμετοχή σαράντα οκτώ (48) μελών της ένωσής μας. Το πρόγραμμα της εκδρομής είχε ως ακολούθως:
1η ημέρα (Πέμπτη): Αναχωρήσαμε πρωϊνές ώρες από τη Δράμα για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, απ’όπου πετάξαμε για Βαρκελώνη με ενδιάμεσο σταθμό στο αεροδρόμιο της Ρώμης. Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο που βρισκόταν δίπλα στο μετρό και σε απόσταση δέκα λεπτών από το κέντρο της Βαρκελώνης, το βράδι παρακολουθήσαμε στο ιστορικό γήπεδο μπάσκετ ΄΄Παλάο Πλαογκράνα΄΄ τον αγώνα μεταξύ των ομάδων Μπαρτσελόνα – Κάχα Σολ, μια μοναδική εμπειρία για τους φίλους του μπάσκετ.
2η ημέρα (Παρασκευή): Ξεκίνησε επίσημα η περιήγηση μας στην πανέμορφη πόλη της Καταλονίας. Αρχικά επισκεφθήκαμε το μοναδικό Πάρκο Γκουέλ του Γκαουντί, την Αψίδα του Θριάμβου και την Κάζα Μίλα επίσης του Γκαουντί. Ακολούθως, επισκεφθήκαμε το «ναό» του ποδοσφαίρου το γήπεδο «Καμπ Νου» της Μπαρτσελόνα, όπου ξεναγηθήκαμε σε όλους τους χώρους, από τα αποδυτήρια της ομάδας, τον αγωνιστικό χώρο, το μουσείο με όλα τα κύπελλα της ομάδας, μέχρι τα δημοσιογραφικά θεωρία και τις κερκίδες του γηπέδου. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Camp Nou έχει την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από ξένους τουρίστες από όλα τα αξιοθέατα της Βαρκελώνης, ακόμη και από τα μοναδικά αριστουργήματα του αρχιτέκτονα Γκαουντί.  Στη συνέχεια, πήγαμε στο κέντρο της πόλης όπου βρίσκεται η περίφημη Γοτθική συνοικία κι αφού περπατήσαμε στα πανέμορφα σοκάκια, καταλήξαμε στο Ενυδρείο που βρίσκεται στο λιμάνι της πόλης, ένα από τα καλύτερα ενυδρεία της Ευρώπης, καθώς μέσα υπάρχουν τα περισσότερα είδη ψαριών και διάφορα σπάνια θαλλάσια ειδη.     Το μεσημέρι φάγαμε σε Ταβέρνες στην περιοχή Μπαρτσελονέτα, δίπλα στο λιμάνι της Βαρκελώνης, φρέσκα ψάρια και παέλιες θαλασσινών, τα οποία συνοδευόταν από τοπικό κρασί Σαγκριά.                        Το απόγευμα είχαμε ελεύθερο χρόνο να γυρίσουμε στα πολλά και εντυπωσιακά Εμπορικά Κέντρα της πόλης, ενώ το βράδι κάναμε βόλτα στον πιο πολυσύχναστο πεζόδρομο της Βαρκελώνης, την ιστορική λεωφόρο΄΄Λα Ράμπλας΄΄,  που οδηγεί στη θάλασσα και σφύζει από ζωή όλη τη μέρα και ειδικά τα βράδια. Διασκεδάσαμε μέχρι το πρωϊ στα μπαράκια της πόλης, όπου γευτήκαμε τοπικές βαρελήσιες μπύρες συνοδεία παραδοσιακών εδεσμάτων, τα γνωστά σε όλους Τάπας.
3η ημέρα (Σάββατο): Επισκεφθήκαμε τον πανέμορφο Λόφο του Μονζουϊκ, όπου βρίσκεται το Ολυμπιακό Στάδιο που διεξήχθησαν οι Ολυμπιακοί αγώνες του 1992 και καταλήξαμε στο Ισπανικό χωριό που είναι μια μικρογραφία της πόλης της Βαρκελώνης, όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά επαγγελματίες του είδους να ξετυλίγουν την τέχνη του φυσητού γυαλιού. Στην επιστροφή είχαμε τη χαρά να επισκεφθούμε την πιο αντισυμβατική εκκλησία της Ευρώπης τη Σαγράδα Φαμίλια, που είναι και το έμβλημα της πόλης. Το μεγαλύτερο και πλέον πρωτότυπο έργο του  Γκαουντί. Το απόγευμα είχαμε ελεύθερο χρόνο και πολλοί από εμάς επισκεφθήκαμε το Μουσείο του Πικάσο, καθώς και το συντριβάνι που «χορεύει» στο κέντρο της πόλης.
4η ημέρα (Κυριακή): Ημερήσια εκδρομή (120 χλμ) στο όρος Μονσεράτ, όπου υπάρχει σε υψόμετρο 1.100 μέτρων το μοναστήρι των Βενέδικτων μοναχών, η ιστορία του οποίου ξεκινάει από το 880 μ.Χ. Παρακολουθήσαμε θεία λειτουργία στον Καθρεδικό ναό όπου μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα το όλο τελετουργικό και ιδιαίτερα οι παιδικές ψαλμωδίες. Οι πιο τολμηροί ανέβηκαν με το ειδικό τρενάκι στην κορυφή του βουνού για να απολαύσουν την μοναδική θέα. Στην επιστροφή για Βαρκελώνη κατεβήκαμε στο Άγαλμα του Χριστόφορου Κολόμβου, το οποίο βρίσκεται δίπλα στο λιμάνι της πόλης όπου και βγήκαμε αναμνηστικές φωτογραφίες. Το απόγευμα οι φίλοι του ποδοσφαίρου είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν τον πρώτο αγώνα στο ολοκαίνουργιο γήπεδο της Εσπανιολ, μεταξύ των ομάδων Εσπανιολ – Λα Κορούνια.
5η ημέρα (Δευτέρα): Το πρωϊ βόλτα για ψώνια – αναμνηστικά δώρα στο κέντρο της πόλης, ενώ αντιπροσωπεία επισκέφθηκε τα κεντρικά γραφεία των Υπηρεσιών Ασφαλείας της Βαρκελώνης, όπου οι ισπανοί συνάδελφοι, μας υποδέχτηκαν θερμά, μας ξενάγησαν σε όλους τους  χώρους του κτιρίου, ενώ είχαμε ολιγόλεπτη συνάντηση και με τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας, ανταλλάσοντας αναμνηστικά δώρα. Το μεσημέρι αναχωρήσαμε για το αεροδρόμιο της Βαρκελώνης όπου με ενδιάμεσο σταθμό την πόλη της Ρώμης επιστρέψαμε στη χώρα μας, γεμάτοι όμορφες αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για μια ζωή.
    Ως Πρόεδρος της Τ.Δ. Δράμας (I.P.A.) και υπεύθυνος της εκδρομής, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην εκδρομή αυτή, για το άριστο κλίμα που επικράτησε μεταξύ μας, καθώς γίναμε όλοι μια παρέα, ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο που ανέκυπτε, γεγονός που μας χαροποιεί και μας δίνει κουράγιο να κάνουμε «πράγματα», δίνοντας μοναδικές ευκαιρίες στα μέλη μας, ακόμη και στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία.

Ο  Πρόεδρος

ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑΣ CAMP NOU - ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Δράμα, 20 Ιουνίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Mονοήμερη εκδρομή της Τ.Δ. Δράμας στο Παρανέστι Δράμας»
   Η Τοπική Διοίκηση Δράμας (I.P.A.) πραγματοποίησε μονοήμερη ψυχαγωγική εκδρομή στο Παρανέστι Δράμας την Κυριακή 13 Ιουνίου 2010, με τη συμμετοχή σαράντα (45) περίπου μελών της ένωσής μας.
   Αναχωρήσαμε από τη Δράμα το πρωϊ της Κυριακής (13-6-2010) και μετά από μια περίπου ώρα διαδρομής, μέσα στην καταπράσινη φύση και παράλληλα με τον Ποταμό Νέστο, αφού προηγουμένως περάσαμε κάτω από τη στέψη του Φράγματος της Πλατανόβρυσης , διαβήκαμε ένα τούνελ και μια σιδερένια γέφυρα, φτάσαμε στο Υδροηλεκτρικό Φράγμα του Θησαυρού, το μεγαλύτερο Φράγμα των Βαλκανίων. Αφού περιηγηθήκαμε στους εξωτερικούς χώρους και απολαύσαμε τη μοναδική φυσική ομορφιά του τοπίου, ξεναγηθήκαμε στο υπόγειο εργοστάσιο που λειτουργεί σε βάθος τετρακοσίων (400) μέτρων, όπου μείναμε μικροί και μεγάλοι πραγματικά εντυπωσιασμένοι.
   Επόμενος προορισμός μας ήτανε το καφέ «FORESTIS» το οποίο βρίσκεται στην είσοδο του Δήμου Παρανεστίου, δίπλα στις όχθες του ποταμού Νέστου. Εκεί είχαμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε , πέραν από τον καφέ σε ένα καταπράσινο τοπίο γεμάτο με νερά , τις δραστηριότητες που προσφέρει μέσα στη φύση, όπως ιππασία με άλογο , τοξοβολία , ποδηλασία στο βουνό , αναρρίχηση , ράφτινγ, κανόε – καγιάκ και το πιο διασκεδαστικό το εναέριο πέρασμα (flying fox) του ποταμού Νέστου. Ακόμη στον ίδιο χώρο υπήρχε παιδική χαρά και τραμπολίνο για τους μικρούς μας φίλους.
    Επίσης, είχαμε τη δυνατότητα να επισκεφθούμε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας που λειτουργεί μέσα στο Παρανέστι, όπου ο επισκέπτης έχει μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά, τη γεωλογία, τα πετρώματα και τα απολιθώματα της περιοχής , τη δομή των πιο χαρακτηριστικών οικοσυστημάτων, όπως του δάσους, της εκβολής, του ρυακιού, του θαμνότοπου, των αλπικών λιβαδιών κ.α., καθώς επίσης τα εντυπωσιακά ζώα (αετούς, κούρκους, αγριογούρουνα, αρκούδες, λύκους κ.α.
   Κατά την επιστροφή μας για Δράμα, επισκεφθήκαμε το Δ.Δ. Πτελέας, το χωριό καταγωγής του νυν Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Δράμας, Ταξίαρχου κ. ΜΑΡΑΠΙΔΗ Παρασκευά, ο οποίος με μεγάλη χαρά μας υποδέχτηκε και μας ξενάγησε στο Μουσείο του χωριού του, με πρωτοβουλία του οποίου έχει δημιουργηθεί. Στο μουσείο έχεις τη δυνατότητα να δεις από κοντά αντικείμενα, ενδυμασίες και ειδικές κατασκευές που χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες Πρόσφυγες του Πόντου όταν πρωτοήρθαν και εγκαταστάθηκαν μόνιμα στην Ελλάδα, πρόκειται ουσιαστικά για μια αναπαράσταση από διαφορετικές θεματικές ενότητες που πραγματικά σε ταξιδεύει πίσω στο χρόνο , ενώ διδάσκει τους νέους την ιστορία και την παράδοση του τόπου μας.
   Στη συνέχεια πήραμε το δρόμο της επιστροφής γεμάτοι εμπειρίες, αναμνήσεις και όμορφες στιγμές.

Ο  Πρόεδρος                                          Ο Γεν. Γραμματέας

Μηνάς ΣΚΑΡΛΙΟΣ                                     Γεώργιος ΝΑΤΣΗΣ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΠΑΡΑΝΕΣΤΙ ΔΡΑΜΑΣ

ΚΑΦΕ FORESTIS - ΠΑΡΑΝΕΣΤΙ ΔΡΑΜΑΣ

ΕΚΔΡΟΜΗ ΦΡΑΓΜΑ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙ ΔΡΑΜΑΣ

Δράμα, 15 Απριλίου 2010

«Τριήμερη εκδρομή της Τ.Δ. Δράμας στην Καστοριά
 και Φλώρινα»

Η Τοπική Διοίκηση Δράμας (I.P.A.) πραγματοποίησε τριήμερη ψυχαγωγική εκδρομή στην Καστοριά και Φλώρινα, από 7 έως 9 Απριλίου 2010, με τη συμμετοχή σαράντα (40) περίπου μελών της ένωσής μας.
   Αναχωρήσαμε από τη Δράμα το πρωϊ της Τετάρτης (7-4-2010) και μετά από περίπου 5 ώρες φτάσαμε στο παραδοσιακό ορεινό χωριό Νυμφαίο στη Φλώρινα απολαμβάνοντας το καλαίσθητο τοπίο με τα μοναδικά πέτρινα οικήματα. Σε απόσταση πεντακοσίων περίπου μέτρων από το χωριό βρίσκεται και λειτουργεί το περιβαλλοντικό Κέντρο «ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ» το οποίο λειτουργεί από το έτος 1992 από εθελοντές πολίτες με κύριο σκοπό την προστασία της καφέ ελληνικής αρκούδας. Ακολούθησε ενημέρωση στο χώρο του καταφυγίου όπου φιλοξενούνται 13 πρώην αιχμάλωτες αρκούδες τις οποίες είχαμε την τύχη να δούμε από κοντά καθώς είχαν ξυπνήσει από το χειμέριο ύπνο. Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοδελίδα www.arcturos.gr
  Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας (Limneon Resort & Spa) το οποίο αξίζει να σημειώσουμε ότι βρισκόταν δίπλα στην υπέροχη λίμνη της Καστοριάς, απολαύσαμε τις μοναδικές υπηρεσίες που παρείχε το ξενοδοχείο μας, όπως θερμαινόμενη εσωτερική Πισίνα, Υδρομασάζ, Σάουνα, Χαμάμ, Μασάζ, Γυμναστήριο, κ.λ.π.  Το βράδι διασκεδάσαμε στα καφέ-μπαρ της πόλης, τα οποία όλα έχουν θέα τη μοναδική λίμνη.
   Το πρωί της Πέμπτης (8-4-2010) επισκεφθήκαμε τις ΠΡΕΣΠΕΣ (Μικρή και Μεγάλη) στη Φλώρινα. Περιηγηθήκαμε στα φιλόξενα παραδοσιακά χωριά Άγιος Γερμανός και Ψαράδες, ενώ μας εντυπωσίασε το νησάκι του Αγίου Αχιλλείου στη μικρή Πρέσπα με την απαράμιλλη  φυσική ομορφιά του. Επισκεφθήκαμε το Αστυνομικό Τμήμα του Αγ. Γερμανού και συναντήσαμε τον φιλόξενο Πρόεδρο της Τ.Δ. Φλώρινας κ. ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ Αναστάσιο.
   Το βράδι πήγαμε για φαγητό σε παραδοσιακή Ταβέρνα με ζωντανή μουσική δίπλα στη λίμνη της Καστοριάς, όπου χορέψαμε και διασκεδάσαμε όλοι μαζί.
   Την Παρασκευή 9-4-2010 επισκεφθήκαμε το Σπήλαιο του «Δράκου» που βρίσκεται δίπλα στη λίμνη και απέχει 4 χλμ. από την πόλη της Καστοριάς. Το μήκος των διαδρόμων του σπηλαίου είναι περίπου 500 μέτρα, στο εσωτερικό του υπάρχουν μικρές λίμνες οι οποίες επικοινωνούν με τη λίμνη Ορεστιάδα, ενώ συναντάμε μοναδικής αξίας σταλακτίτες και σταλαγμίτες.
    Στη συνέχεια περπατήσαμε στον παραλίμνιο δρόμο της λίμνης όπου συναντήσαμε το μοναστήρι της Παναγίας Μαυριώτισσας με τη μοναδική ιστορία του και λάβαμε την ευλογία του πατέρα Γαβριήλ. Συνολικά υπάρχουν σε διάφορα σημεία της πόλης της Καστοριάς εβδομήντα και πλέον βυζαντινές και μεταβυζαντινές εκκλησίες που κτίστηκαν από τον 9ο μέχρι τον 19ο αιώνα προσφέροντας στην πόλη ιδιαίτερο χαρακτήρα.
    Αφού περπατήσαμε στους δρόμους της πόλης και απολαύσαμε τον καφέ μας με θέα την όμορφη λίμνη της Καστοριάς, επισκεφθήκαμε τον μοναδικό στην Ελλάδα Προϊστορικό Λιμναίο Οικισμό που χρονολογείται στα 5.000 έτη π.χ. και βρίσκεται στο χωριό Δισπηλιό,   7 χλμ έξω από την πόλη της Καστοριάς. Μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής γεμάτοι αναμνήσεις και όμορφες στιγμές.
    Η Τ.Δ. Δράμας (I.P.A.) αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει το μέλος της ΔΕ.Α. Ανθ/μο ΤΣΙΟΛΑ Πέτρο που υπηρετεί στο Επιτελείο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καστοριάς για τη συμβολή του στην οργάνωση και επιτυχία της εκδρομής μας και εύχεται γρήγορα να ενεργοποιηθεί η Τ.Δ. Καστοριάς , καθώς έχει πολλά να προσφέρει στους εκατοντάδες συναδέλφους επισκέπτες.

Ο  Πρόεδρος                                    Ο Γεν. Γραμματέας

Μηνάς ΣΚΑΡΛΙΟΣ                             Γεώργιος ΝΑΤΣΗΣ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ LIMNEON RESORT

ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ

ΝΥΜΦΑΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΓ. ΓΕΡΜΑΝΟΥ

«Τετραήμερη προσκυνηματική εκδρομή μελών και φίλων
της Τ.Δ. Δράμας στην Κωνσταντινούπολη»
                                                               Δράμα , 30 Ιουλίου 2009
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
   Η Τοπική Διοίκηση Δράμας (I.P.A.) πραγματοποίησε τετραήμερη προσκυνηματική εκδρομή στην Κωνσταντινούπολη, από 18 έως 21 Ιουνίου 2009, με τη συμμετοχή πενήντα οκτώ (58) συνολικά μελών και φίλων της ένωσής μας.
   Αναχωρήσαμε από τη Δράμα το βράδι της Πέμπτης (18-6-09) και το πρωί της Παρασκευής (19-6-09) φτάσαμε στην «Πόλη των Πόλεων» την Κων/πολη, όπου άρχισε η ξενάγησή μας από την Iερά Μονή της «Ζωοδόχου Πηγής» με το θαυματουργό Αγίασμα στο Βαλουκλί, εκεί όπου βρίσκονται τα ψάρια του θρύλου της Άλωσης και οι τάφοι των Πατριαρχών. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την «Παναγία των Βλαχερνών» εκεί όπου εψάλει για πρώτη φορά ο Ακάθιστος Ύμνος και με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση ψάλαμε όλοι μαζί «ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ». Τελειώνοντας την πρωινή περιήγηση στην πόλη ξεναγηθήκαμε στη «Μονή της Χώρας» με τα μοναδικά ψηφιδωτά και τις νωπογραφίες.
    Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας το οποίο βρισκόταν στην πλατεία «ΤΑΞΙΜ» σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της Κων/πολης, αναχωρήσαμε νωρίς το απόγευμα για το «Καπαλί-Τσαρσί», την περίφημη σκεπαστή αγορά με τα 4.000 καταστήματα, όπου είχαμε αρκετό ελεύθερο χρόνο για ψώνια και βόλτα. Το βράδι πήγαμε για φαγητό στο «Κουμ-Καπί» μια περιοχή όπου θύμιζε κάτι από πλάκα, με γραφικές ψαροταβέρνες και πλακόστρωτα σοκάκια, όπου χορέψαμε και διασκεδάσαμε.
    Το πρωί του Σαββάτου (20-6-09) επισκεφθήκαμε αρχικά τη «Βασιλική Δεξαμενή του Ιουστινιανού» την μεγαλύτερη από τις εξήντα (60) δεξαμενές που χτίστηκαν επί βυζαντινής εποχής και αμέσως μετά τον μεγαλόπρεπο Ναό της «Αγίας Σοφίας» που με ιδιαίτερη συγκίνηση και θαυμασμό απολαύσαμε την μοναδική αρχιτεκτονική και τα περίφημα ψηφιδωτά, γεγονότα που την καθιστούν ως την πιο μεγάλη, επιβλητική και προσωπική εκκλησία της καρδιάς του καθενός μας.
    Τελειώσαμε την πρωϊνή μας ξενάγηση με την επίσκεψη στο «Βυζαντινό Ιππόδρομο» όπου μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα το γεγονός ότι το αρχαιότερο μνημείο, όχι μόνο του Ιπποδρόμου, αλλά όλης της Κων/πολης, είναι ο «Αιγυπτιακός οβελίσκος» που χρονολογείται στον 15ο π.Χ. (3.500 ετών) και στη βάση του βάθρου του υπάρχει δίγλωσση επιγραφή στα Ελληνικά και τα Λατινικά.
    Στις 16.00΄ επισκεφθήκαμε το Οικουμενικό Πατριαρχείο στο Φανάρι και εκκλησιαστήκαμε στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου. Εκεί ζήσαμε μια από τις ομορφότερες στιγμές της ζωής μας, καθώς στον εσπερινό χοροστάτησε η Α.Θ.Π. Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, γεμίζοντας τις καρδιές μας πίστη και αγαλλίαση.

Αφού του προσφέραμε έναν χειροποίητο ξυλόγλυπτο Σταυρό, ως ενθύμιο της επίσκεψής μας, ακολούθως μας ευλόγησε, δίνοντας μας τις Πατριαρχικές του ευχές, καθώς και έναν Σταυρό στον καθένα μας.
     Αμέσως μετά, περιηγηθήκαμε με καράβι που ναυλώσαμε για το σκοπό αυτό στα «Στενά του Βοσπόρου», απολαμβάνοντας το υπέροχο τοπίο με τα αξιοθέατα και ακούγοντας ελληνική μουσική.
     Το βράδι διασκεδάσαμε στον «Πύργο του Γαλατά» με το μοναδικό ζωντανό μουσικοχορευτικό πρόγραμμα.
     Την τελευταία ημέρα, την Κυριακή (21-6-09) αναχωρήσαμε με το πλοίο της γραμμής για τα Πριγκηπόνησα και συγκεκριμένα για το νησί της «Χάλκης» , όπου βρίσκεται η περίφιμη «Θεολογική Σχολή της Χάλκης» την οποία και επισκεφθήκαμε, ενώ απολαύσαμε τις βόλτες μας με τα γραφικά παϊτόνια.
     Αξίζει να σημειωθεί ότι στον λιγοστό ελεύθερο χρόνο μας, δεν χάναμε ευκαιρία να επισκεπτόμαστε και να περπατάμε σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους πεζόδρομους στον κόσμο τον γνωστό κι ως «Πέραν» με τα πολυάριθμα εμπορικά καταστήματα και τα κάθε είδους εστιατόρια και ζαχαροπλαστεία τα οποία τιμήσαμε δεόντως και μείναμε κατενθουσιασμένοι από την ποικιλία και την ποιότητα των φαγητών και κυρίως των γλυκών τους.
     Μετά από όλα αυτά κι αφού κάναμε δύο ενδιάμεσες στάσεις, στη Ραιδεστό για φαγητό και στα DUTE FREE στο Τελωνείο των Κήπων για αγορές-ψώνια, επιστρέψαμε στη Δράμα αργά το βράδι της Κυριακής (21-6-09) γεμάτοι συγκινήσεις – εντυπώσεις και όμορφες εικόνες που θα θέλαμε και στο μέλλον να ξαναζήσουμε.